duminică, 11 iulie 2010

Leapsa, din nou.

Deci am primit o leapsa cu 99 lucruri despre mine. Cred ca o sa adorm pana o sa o termin. Dar sa incercam :

1.Imi place sa fiu copil.
2.Iubesc muzica.
3.Sunt copilaroasa.
4.Iubesc viata.
5.Sunt naiva.
6.Iubesc animalele.
7.Culoarea preferata e rosu.
8.Imi plac lucrurile colorate.
9.Imi place sa dansez.
10.Imi plac lalelele.
11.Nu-mi place sa port cercei. :D
12.Iubesc natura.
13.Imi place sa citesc.
14.Imi place sa calatoresc.
15.Imi place sa calaresc.
16.Ma simt ca un melc. =))
17.Vreau la mare.
18.Vreau pe munte.
19.Stiu sa patinez.
20.Sunt pupacioasa.
21.Am skateboard.
22.Imi place cand e soare.
23.Imi plac fulgerele.
24.Ador sa stau seara pana tarziu si sa ma uit la luna.
25.Sunt iubitoare.
26.Sunt incapatanata.
27.As putea sa stau o zi intreaga si sa privesc cerul.
28.Imi plac curcubeele.
29.Imi place pizza.
30.Imi place sa ma uit la filme.
31.Imi place sa enervez lumea. :D
32.Imi place sa desenez.
33.Am chitara.
34.Imi place sa scriu pe blog.
35.Nu-mi place sa nu am idei. [-(
36.Nu sunt o persoana matinala.
37.Nu-mi place sa fiu trista.
38.Rad in fiecare zi cel putin o data.
39.Il iubesc pe bugsy. (porcu de guineea)
40.Iubesc felinele. :X
41.Sunt boboaca.
42.Apreciez arta.
43.Nu-mi place cand insista cineva sa fac ceea ce nu vreau.
44.Sunt in zodia pesti.
45.Imi plac iesirile cu prietenii.
46.In august am probe la scoala populara de arte. Pe profil canto. :-ss
47.Am intrat la Moisil.
48.Imi place sa stau in ploaie.
49.Ma mir ca am ajuns cu scrisu pana aici=)).
50.Imi plac inaltimile.
51.Nu-mi plac manelele.
52.Am un frate.
53.Pot fi foarte orgolioasa.
54.Uneori visez prea mult.
55.Vreau pian.
56.Imi place sa fac poze.
57.Imi place sa mi se faca poze.
58.Imi place sa scriu proze.
59.Imi plac lucrurile simple.
60.Iubesc lucrurile complicate.
61.Imi place Craciunul.
62.Ziua mea e iarna.
63.Nu-mi place sa merg la fan atunci cand am altceva mai bun de facut acasa
64.Ma enervez cand nu pot sa dorm noaptea.
65.Uneori pot fi foarte nesimtia,dar dupa imi pare rau.
66.Am centura galbena la karate. (acum nu mai practic)
67.Urasc sa plang.
68.Curand o sa ies afara.
69.Vreau ca viata sa fie mai lunga.
70.Imi plac vampirii .
71.Imi place sa stau pe forum. :X
72.Imi place sa stau la pc.
73.Imi plac persoanele amabile si cu un strop de nebunie.
74.Imi place sa merg cu tata in padure sa culegem ciuperci.
75.Imi place Japonia
76.Ma simt bine atunci cand ma imbratiseaza unele persoane.
77.Imi place sa mananc fructe.
78.Imi plac filmele SF.
79.Nu imi place sa fiu grabita.
80.Acum ascult "Into the night."
81.Nu-mi place sa astept.
82.Am doi cai.
83.Nu-mi place rozul in exces.
84.Nu-mi plac cocalarii.
85.Imi place sa stau seara si sa vorbesc la telefon. :-"
86.Imi iubesc prietenii.
87.Iubesc oamenii care ma fac sa rad.
88.Imi place sa rad.
89.Imi place sa dau forma norilor .:)
90.Vreau sa zbor cu avionul.
91.Vreau sa merg in Japonia,Germania,Anglia si Grecia.
92.Curand o sa termin leapsa. \:D/
93.Uneori imi place sa ma prostesc.
94.Urasc sa se strice calculatorul.
95.Urasc sa nu mearga internetul.
96.Vreau sa ies afara.
97.Vreau sa iasa cineva cu mine.
98.Acum ies afara.
99.Ma bucur ca am terminat leapsa. :X

Si acum merge la...Geo,Robb,Bianca.si cine o mai vrea:D

2 comentarii:

  1. Ok, leapsa asta e geniala in felul ei, pare usoara, dar de fapt, daca o faci corect, ai toate sansele sa descoperi minim 10 lucruri legate de tine la care nu te-ai gandit de ceva timp.

    Mi-a placut!.

    Keep it like this !.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place!Sper sa nu te superi daca incerc si eu.

    Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere