vineri, 29 octombrie 2010

Friends in the sun !

param pam....deci..cum mullta lume si-a facut.( da da ma iau dupa altii..numai ca eu sunt mai originala >:P)
Am hotarat sa scriu si eu ce cred si ce simt pentru o parte din colegi mei..aia pe care ii cunosc mai bine :">.

Miru (buburuza) Bai copilu. In prima zi cand te-am vazut am vazut ca erai cu un tip maare si vorbeai. Si eram ok..nu te cunosc :)). Dupa, cand am stat cu adelina..tot cu colega din fata radeam :)). Pana la urma hop top ne-am mutat impreuna. Bai, de atunci am inceput sa vorbim calumea..si evident, la ras nu ne intrece nimeni. Inca nu am uitat privirile altor colegi gen : Astea ce dracu au? De ce rad ba astea?. Eh important e ca noi tot prietene suntem. Te iubesc !

Andreea
Prima oara cand te-am vazut..nu m-am putu uita decat la parul tau 8->. Eram cu gura cascata. Iti ador paru copilule. Cand am auzit ca si tu canti la chitara eram si mai incantata, iar apoi cand am inceput sa te cunosc am realizat ca esti o prietena uimitoare..si in plus colega din fata :>, care ma ascunde de profii >:).

Cerry Cherry :>. Cu cine mai mananc eu de toate?:> Mereu copilu energetic . care are aceleasi reactii la ciocolata la fel cum am si eu :)). Tipu cu care poti vorbii de toate :>.

Simo
Nu credeam ca o sa ma inteleg cu tine atat de bine. Dar uite ca ne intelegem tare bine :>. Tipa care mereu face misto si rade. MA bucur ca am avutocazia sa te cunosc si mai ales sa ne imprietenim :>.

Adee Da da..sunt o tradatoare mica. Iarta-ma ca te-am pus sa stai cu gaby :-??. Diva clasei evident :>. Mereu cu o oglinda la ea :>. Tu ai fost prima persoana cu care am vorbit din clasa. Mersi ca m-ai lasat sa ma mut cu miruna :D.


VA iubesc pe toti >:D<. Multumesc ca ma suportati. Va iubesc! >:D< Am o clasa minunata. Si chiar daca nu ii insir pe toti aici sa stiti ca va iubesc asa cum sunteti.

Ioana Mno ca nu te uit ..chiar daca nu esti in clasa cu mine :)). Te iubesc tamptio :X.

PS: Colegi ne vedem la botez maine. :-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu