marți, 30 noiembrie 2010

Vreau sa ninga.



Nu pot spune ca sunt fericita,fericirea ar fi prea departe. As vrea sa ninga, astfel fiecare fulg mi-ar aduce o particica de fericire, un zambet mic.

Ziua asta imi trezeste mult prea multe amintiri, placute sau neplacute...
Oare iti mai amintesti? Oare mai poti sa o faci? Stateam in pat, eu iti citeam poezii sau povesti cu printi, zdreanta... si tu adormeai, ma suparam si te trezeam si continuam tot asa pana in sfarsit adormeam si eu, ai stat cu mine foarte mult, toata copilaria mea, ne jucam impreuna, dar as f vrut sa fie mai mult. As fi vrut sa stai toata viata cu mine, dar era imposibil, cu totii o stim.

Tin minte serile in care radeam, eram minunate, eram doar un copil...ce stiam eu.
Uram serile in care plangeai din cauza durerii si au continuat..pana ce..nu pot sa spun asta. Erai asa frumoasa chiar daca erai imbatrantita de bola, de vreme... Pastele ala a fost cel mai groaznic din viata mea.

Bunico, la multi ani, imi e foarte dor de tine, dar stiu ca imi esti alaturi. Te iubesc!

Si ultimle lacrimi cad... o sa fiu bine, o sa fiu fericita.

Un comentariu: